Translate

2014. július 6., vasárnap

Random ország zenéje (new) HOLLAND ZENE

 ha tetszik az oldal lájkot ide ►https://www.facebook.com/AnimecsajBlogja
Reggel felkeltem és kipattant a fejemből egy ötlet!!! *-* Ehez szügségem van két oldalra:
erre és erre. Brilliante!! Meg is kezdem most.  Sorsolok. Hollandia!!!
Tegnap játszottak a vb-n vagy min xD Na nézzük:

Fővárosa Amszterdam. Szívesen elmennék ide...és hát ami még fontos róla az....ez!
Bizony bizony néhol engedélyezett a fogyasztása...például a kávézókban. :F
Milyen művelt vagyok! *-* xD







Tisztelet képen kezdjünk a legjellemzőbb zenével ami minden hollandnak az eszébe jut mikor a zenéről van szó:  Szép zene...olyan karácsonyi hangulatom lesz tőle O_O

After Forever - Being Everyone

Igazán szép zene...az alap zene nagyon tetszik és a csaj hangja is nagyon jó. Tetszik.
 Még egy tőlük:

After Forever - Face Your Demons 

Bíztam benne hogy találok így pár együttest ami felkerülhet a lejátszási listák hoz...mint ez :D

 

Jumping Jewels - Africa 

Régebbi zene without sing. Nem lesz kedvenc xD

 

Dolly Dots - Medley

Hú zene 81-ből. Tök jó :) Még mindig szívesen éltem volna akkor. Tiszta Holland K-pop xD

 


Dolly Dots - She's A Liar It's All In Game 

Mert vidám. Bejön xD Tök vidámmá tesz *o*

 

Bojoura - The Letter

Hát...ez nem jött be egyáltalán.... vinnyogós :s

 

D-Men - Mijn Band 

Yoyoyoyoyooooo D-Men....Rap. Hú, wáó. Egész jó. Sőt...xD 

D-Men - Smack je smoel 

Niggamigahollika yohoo! 

 

DI-RECT - Times Are Changing

Punk és rock...dübörögjön az élet. Tök jók :) kifogtam egy lassú számot---

 

DI-RECT - The Chase

Ez se zúzós...de nagyon bejönnek. Lelkesítő..kicsit BillyTalentes Ben hangja van...nem?

 

Sinister - The Grey Massacre

Egy kis metál :3 Egész jó... bár csak a hörgős.....:S Azokat meg nem szeretem!
 Igazi screamot nem találtam :( pedig az a kedvencem T_T

Na de sebaj...remélem tetszett a Holland zene...legközelebb újra sorsolok. ^^ tetszik ez a random cucc :D
Ha van akit mélyebben megfogott annak itt egy lista a zenészekről, én is innen válogattam:

ha tetszik az oldal lájkot ide ►https://www.facebook.com/AnimecsajBlogja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/