Translate

2014. július 10., csütörtök

Led Apple koncert Bécsben

Aki tud az mindenképp menjen el Led Apple koncertre Ausztriába Bécsbe 2014.08.22. -én. Tuti, hogy jó lesz.

 http://www.soundofjapan.hu/ledapple-europaban-es-becsben/








Az MBLAQ pedig Budapestre jön.
Az Mblaq koncertről Hachi módra írtam már régebben e nevezetes blogon és vicces videó válogatást is csináltam az MBLAQ-ról.



Visszatérve a Led Apple -re. Ők is tehetségesek, cukik, egyáltalán nem normálisak hála istennek XD. De ezt csak is csak is pozitív értelemben.


 Jaj őket is imádom.
Már érzem..........................., hogy ebből egy Led Apple roham lesz.









Bár van egy érzésem, hogy én semelyik koncertre se fogok tudni eljutni......


Hogy enyhítsem fájdalmam, írok a Led Apple-ről .

Először is Happy birthday to Han Byul  utólag is mivel július 4.- én volt a szülinapja.

Wááááááá
Sajnálom most nagyon kifoglak készíteni titeket XD hihihi

Újabb fangörcs.
Előre is  elnézést kérek a drága olvasótól.


Na akkor nekem az első szám, amit hallottam a Led Apple-től az a Run to you volt.
Amikor meghallgattam tettszett , de nem gondoltam, hogy nagy fan leszek. Csakhogy ez után folyamatosan ezt dudorásztam és ez járt a fejemben így rá kellett jönnöm, hogy ez mégis annyira tetszik, hogy be fanososdtam  tőle XD



De hivatalosan azóta vagyok oda értük mióta hallottam Han Byult egyedül énekelni és több videót is láttam róluk. Egyszerűen besírok a nevetéstől rajtuk, amikor hülyéskednek. Egy ilyen videó képes feldobni a napomat.



 Ez volt az a szám


 ami kb. ilyen reakciót váltott ki belőlem :

 Ilyen, hogy most én mindjárt megőrülök


A másik szám, amitől szintén beindult a fan görcs az ez volt :
 Sokkal jobban tetszik a Hanbyulos változat, mint az eredeti  szám. Bocs, ha ezzel megsértettem valakit, de ez a véleményem.


My reaction :





X'DXDDXD




 Ohhhh yeahhhhh

I'm a I'm a I'm a Led Apple fan 







I don't care i love it . I love it. :P

Tényleg be kattantam sajnálom.........................................
Sorry sorry sorry sorry * korean lyrics *

Húúúú ez a szám is nagyon jó. Time's up

Tök jók ezek a táncok amiket kitalálnak ezekhez a zenékhez.
Például a Let the wind blow -ban is.

Vagy a Sadness -ben.
itt van a klipje is :




Na, akkor egy nagyon kis aranyos számuk a Who are you
 A  Someone Met by Chance című számuk is bejövős.


 itt van klippel együtt is :





Wowww

 


 

















 





 XD Hát én ezt már nem bírom tovább idegileg.




 


Jó..................
És én akkor most haltam meg .
 **I'm dead******--****-  .... I'm a zombie


OKEY





 Most, hogy életben vagyok...

Folytatás következik.




Találtam egy videót, amiben az is benne van, hogy hogyan csinálták ennek a who are you  klipjét....... DE ezt a videót azért a részéért raktam be, ahol mutatják, hogy este mit csinálnak a szobájukban....... Hát szóval ..... XD Ez a rész 9: 48 -nál kezdődik.
Kyumin ott 9 : 48- nál felveszi azt a kis fölsőt és úgy csinál, mint egy lány utána meg Youngjun ... Istenem ezek annyira készen vannak a többiek meg majd elkezdenek bunyózni .... 13 : 4 -nél a videóban azt a lazaságot, ahogy Han Byul ott át sétafikál a szobán. Ránéz arra a két tagra így, hogy jah csak agyonverik egymást, akkor mindegy......  XD



Ugyebár beszéltem arról, hogy milyen jók a Led Apple táncok, de mi van akkor, ha poénból egy lánybanda táncát akarják táncolni ? 

Hát ez :
XDXDXD Jézusom.....   Annyira kész vannak, mint én tőlük ... ha ennek van értelme ... szóval a a lényeg, hogy nagyon.

Itt az eredeti szám amit táncolnak :

Crayon Pop-Dancing Queen     
Valamiért ez a szám is jó, komolyan. Lehet, hogy megbuggyantam (, sőt biztos ). Olyan dallamos vagy nem tudom ... hát ezért híresek a dallamos zenéik és az " érdekes" stílusuk miatt.
Vagy ez :
Esetleg ez :

Jaj komolyan mondom besírok a hülyeséeiktől . 3:53 -nál Kyumin eszi a szénát ...... meg elkezd kiáltozni, hogy minden vörös, miközben csak a vörös színű haja lógott  a szeme előtt és attól nem látott semmit. Erre a drága bandatag megszólal, hogy " Kyuminnak mentális problémái vannak "  ........ szegény XDXDXD .....- Ugye milyen emlékezetes rész ez Maya ? X'D


Ja és megtanítanak minket Voldemortot is utánozni.

Így kell :
It's so perfect .

De aranyos a kis Han Byul, ahogy itt próbálkozik táncolni.
Ja azt azért még muszáj megemlítenem, hogy Han Byul beszél angolul, latinul, franciaiul, koreaiul.... Nyah de jó neki.
Aki meg nem hiszi az járjon utána.



Han byul az After School Club- ban műsorvezető is volt Eric Nam - mal .( Nem Eric nem nem hanem Nam oké ? (Nám) .... Félreértések elkerülése érdekében...... A nem az nem nam * ezt egy bizonyos embernek üzenem csak .......XD *)

Na szóval ezt már csak azért is érdemes ide berakni, hogy lássátok miket csinál Hanbyul  amikor Eric énekel. XD

Azért ebben is vannak jó részek ilyen például  :
1:34
2:35
3:14 ... az a fej XD öcsém .... erre születni kell
THE BEST 4:00
5:00-tól mondjuk 5:39 -ig ez kész X'D
Tudjátok mit ? Nézzétek meg az egészet azt kész. Ennyi.

Érdekességnek : Hanbyul egy műsorban . Eléggé durva .
1:20 -tól
 


 Na már megint hajnali fél négy múlott ..... 



Van itt még a srácokról :
 
 
Itt egy műsor róluk. 
Érdemes megnézni.


Nekem most hajnalra ennyi volt a teljesítő képességem.
Legyen szép napotok.
Peace.

 És én most kidőlök.

 Goodbye baby goodbye * again korean lyrics *

 Ha tete a blog lessétek meg a facebookos oldalunkat is.
















            


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/