Translate

2014. július 7., hétfő

Hachi újra itten



Üdvözlöm a kedves olvasókat visszatértem.



Nos azzal kezdeném, hogy én is sok mindent határoztam el a nyárra mint szerintem a legtöbb diák. Annyi mindent kellene csinálnom és mivel nem tudom eldönteni, hogy mit csináljak inkább írok egy blog bejegyzést... ésszerű nem ? XD * Hachi logika *

A " változatosság kedvéért " megint kpop rohamot kaptam .




Van az EXO -nak egy overdose című számuk amihez csináltak klipet is( ez a legújabb klipjük most ).


Egy magányos délután békésen számítógépezek, egyszer csak elkezdek EXO koncerteket nézni...... erre mit találok ?


Na mit ?
EZT XDXDXDXD


Reakcióim képekkel :

1.
2.

3.

 4.



Amúgy itt az eredeti :







Most pedig egy újdonság. Méghozzá a Bigflo, nemrég debütált .Igen egy új fiú banda. Nekem nagyon bejön ez a szám.  1:06 -tól kezdődő 1:37-ig tartó rész teszik a legjobban .






Ez pedig a Bangtan boys ( BTS ) nevű fiúbanda egyik fellépése.

Az első részében Shinhwa ( this is love című ) számát éneklik és táncolnak de nem ezért fontos, hanem ami utána van.
Most én komolyan megőrültem vagy ez a Hattyúk Tava zenéje ??? 1:40- től XD Lehet, hogy meghibbantam ... de nem az ? De az... XD Amúgy tök jó lett. :D
Ők ilyen kis friss husik  XD..... jaj nagyon kész vagyok, de ez van ha alvás helyett blogot ír az ember.... Jah őket is szeretem vagy ezt már írtam ?

Ez a videó magáért beszél .







 Annyira jól táncolnak, komolyan amikor ezt megnéztem leesett tőlük az állam hihetetlenek.
 


Ezeket a számokat elég sokszor hallgatom tőlük:

We Are Bulletproof  ...mert mi golyóállók vagyunk... tényleg sokat segítenek ezek  a számok nekem .Nem tudom mit kezdenék magammal kpop nélkül. Köszi, hogy vagy kpop.

Imádom az ilyen zenéket, mint a
No More Dream, amiben biztatják az embereket, hogy álmodjanak aztán valósítsák meg. De annyi munka és szorgalom meg kitartás kellene hozzá, hogy már akkor bepánikolok, hacsak belegondolok.
De sikerülni fog már csak  azért is. Küzdjünk az álmainkért.





Boy in luv című számuk :
Nos én elfogadnám őket boldogan oppa -nak .... ha már annyira akarják .... XD .( Ha valaki nem értené,hogy mit makogok akkor annak elmagyarázom. Úgy kezdődik, hogy azt mondják , hogy az "oppa -d akarok lenni". Koreában a lány a(z idősebb) fiút, aki közel áll hozzá oppa - nak hívja. A lányok egy jó fiú barátjuknak is mondhatják, de a batyuknak vagy a fiújuknak is akivel jár. Itt a legutolsót jelenti.)



Ez a szám is jó. N.O.

 Felléptek a B.A.P.- ből két taggal (Zeloval és Yong Gukkal :DDDDD) meg toppdoggból is két taggal. Tök jók voltak.


itt a videó róluk:


Gyors csapatépítő tréninget találtak ki nekik. Mindenki húzott egy cetlit amin rajta volt egy név meg, hogy mit kell csinálni avval a valakivel akit kihúzott. Nagyon aranyosak .






 Találtam egyy régebbi Ft Island koncert részletet

Ami annyira de annyira jó ... az első számtól behaltam ( csak megjegyezném a 2. szám is jó). Imádom Hogkit annyira változatossá tudja tenni a hangját. Fantasztikus színész ( ahol ő ott van ott garantált a röhögőgörcs) . A hajáról pedig annyit, hogy no comment ..... most nem az a lényeg. XD

Ő játszik a You're beautiful című doramában is.

 Meg van egy filmje amit láttam és nagyon tettszett Rockin' on Heaven's Door a címe.



Dióhéjban arról szól, hogy Hongki a filmben egy kissé balhés énekest játszik, aki folyamatosan bunyóba meg balhéba kerül. Így elküldik őt egy kórházba önkéntesnek, ahol halálos betegek vannak. Pénzt kell szerezniük a kórháznak különben be kell zárni . A véletlennek hála pont ekkor hirdetnek egy versenyt bandáknak, így a kórházbetegei  egy bandát alapítanak. Persze Choong-Ui( Hog Ki ) segít is nekik.

Itt van egy videó amit tök jól összeállítottak a filmből.

 Itt pedig egy trailer :

 Személyes vélemény :
Vagy olvadoztam Hog Kitől vagy röhögőgörcsöt kaptam vagy sírógörcsöt mert annyira meghatott egy-egy jelenet .

Visszatérve az Ft Island -re.


Nagyon szeretem az Ft Islandot is.Szerintem lehet azt mondani rájuk, hogy pop-rock stílusú banda. Szerintem elég nagy átalakuláson mentek át a debütálásuk, óta mostanában rockot játszanak. De szerintem ez nem probléma, sőt egészen tetszik a rockosabb zenéjük is meg popos is .

Pár zene tőlük (poposabb számoktól rockosabbakig)  :

 Itt még olyan kis picik  Girls Don't Know című számukban. Jaj de cukik wááááááááááá ..... jajjjjj elnézést, de úgy látszik fangörcsöt kaptam.

 I Hope című zenéjük, ami még a poposabb fajtából van.


 Itt is még a pop - rockot nyomatják a cukisági faktor még mindig 100% -on.



Annyira fülbemászó zenéik vannak. Szerintem a következő számuk is ezek közé tartozik.Az I wish

Ez a kettő is olyan szép szám.


Severely n még mindig képes vagyok besírni (főleg a klip a végén)



Hello Hello

Na a Memory komolyan annyira imádom ezt a zenét bármennyiszer megtudnám hallgatni a zenét és nézni  a klipet . Most valamiért olyan sírni tudnék érzésem támadt ... oké elmúlott XD.

Na és a végére amitől lesokkoltam .... annyira oda vág a zene és a klip meg még jobban . Annyira tetszik, hogy azt kifejezni lehetetlen . És ROCK ...... totál kész vagyok . i loveeeeee it i love iiiiiiiiiiiiiiiiit .
 * dobpergés *
Most pedig Hölgyeim és Uraim, Ufók, nindzsák, elmutálódott növények, és minden ami él is mozog had mutassam be a végső kifejlettet,  a  Be Free című Ft Island számot .


Még pár ilyen rock ami nekem nagyon bejövős tőlük  áhh imádom  :






Alig várom, hogy a fiúk mit alkotnak legközelebb, de most nagyon elfoglaltak, főleg Hong Ki, aki egy új doramában fog szerepelni plusz egy musicalben is méghozzá a Dracula-ban .

Dracula trailer benn van Hong Ki 0:13 -nál  jippijájéééé tuti jó lesz



itt egy cikk angolul a doramáról szerepelni fog : http://www.allkpop.com/article/2014/07/hongki-to-play-the-leader-of-rock-band-exo-in-new-sbs-drama-modern-farmer


Szóval kívánjunk sok sikert a fiúknak.

Ti pedig küzdjetek az álmotokért.
Fighting

 Köszi a figyelmet. További jó időtöltést kívánok nektek. Ha tetszik a blog, akkor látogassatok el facebookos oldalunkra is.https://www.facebook.com/AnimecsajBlogja?fref=ts

                                                      Pápá



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/