Translate

2014. március 27., csütörtök

Japán trend-Világító szempilla

Nahát!Mikor azt hinnénk hogy leálltak, mikor azt hinnénk hogy....
De még mekkora stop! Ki az- de őszintén- ki az az otakuk közül, vagy csak Japánrajongók közül akik hiszik hogy megáll a lehetetlenségük, a hihetetlenségük, a tárgyfeltalálási mániájuk...????!!!????!!!!????!?!?!?!?!
Úgy terveztem hogy ez most a Japán modern, hiperszuper, kreatív divatról fog szólni. Nem titok a cikket ami a címben is szerepel: Világító szempilla a Neon oldaláról szedtem! Itt a cikk ►http://neon.hu/beauty/terjed-a-trend-vilagito-szempillak-japanbol-287657
Viszont olvasása után kiakadtam a Neonra....MEGINT!!! Ugyan is volt már kiakadásom velük szemben, szintén Japán témában. Egy Bagoly kávézóról írtak itt megnézhetitek ami írtam róla ►http://animecsajalkot.blogspot.hu/2014/01/japan-bagoly-kavazo.html
Nos akkor beszéljük meg ezt! Így ír róla: 
"Még nem igazán jöttünk rá, pontosan miért is jó, ha a szempillánk világít, vagyis világító szempillákra hasonlító kütyük lógnak a szemünkön, de a japánok szerint ez óriási ötlet."
Az a bizonyos utolsó mondat, szerintem egy irtó nagy gúnyt rejt magába...nos ezt persze nem tudhatom ugyan is nem érezhetem azt amit érzett az illető mikor írta...de most mondjátok hogy nem olyan -.-...A Másik, legalább találnak fel valamit. Mutatnak be valami újat és haladnak előre a maguk furcsa módján. 
" A megnevezhetetlen kütyü" Mondjuk ezek ledes szempillák, vagy csak ahogy mindjárt leírod....VILÁGÍTÓ SZEMPILLÁK!!!!! "- mi csak világító szempillának hívjuk, még ha nem is az - nagyon egyszerűen működik. Ha lehajtjuk a fejünket, bekapcsol, ha felemeljük, akkor pedig ki. Nagyon praktikus, hogy nem világít egész idő alatt. Bár nem igazán értjük, egyáltalán miért kell világítani a szemünkbe." Ezt én se értem hogy miért is olyan iszonyat jó ez, de tény hogy tök jól néz ki....Amúgy! A sok ribike a partiszemcsis Balatonon vagyok mert anyámapámkőgazdag csaj, "pasi" is világító cuccokban sétálgat....nos annak mi az értelme? Éjjel nappal a gép előtt ülünk, annak mi az értelme hogy a TVből kiáramló megjegyzem fénnyle járó szennyet a szemünkbe járatjuk??? Hümmmm?!?!?!?!?! "A LED-lámpákkal ellátott tech-csoda olyan hatást kelt, mintha egy Audi R8 as jönne velünk szembe két lábon." Vagy csak egyszerűen egy Japán!!! Igen! Egy kibaszott trendi, és menő és szerintem igazán sugoi és kawaii Japán!!!!!!

Megjegyezném úgy pluszba....A Japánok legfőbb célja a Technológia, és az elektromos fejlesztés. Igen minőségi szinten. A kis Japán megszületik és már gyártja a robotokat xD Természetes hogy egy Japán ember szeretne robottá lenni. Szerintem a Japán trend, iszonyat szép, és modern. Hatalmas kérdéseket vet fel és nagy nagy vitákat hagy maga után. De szerintem csak tisztelni lehet amit tesznek..Legalább ők csinálnak valamit...nem mint ide haza...! A legnagyobb fejlesztésünk hogy hogy lehet a másikat megszégyeníteni, kicsalni a pénzt az emberektől és hogy ne keljen dolgoznunk soha...

Bocsánat hogy ennyire kiakadtam, de már kezd nagyon elegem lenni ebből a hozzáállásból. De nagyon.

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/