Translate

2014. március 5., szerda

Japán Nyelvtanulás

A Japán egy csodaszép és nehéz nyelv! Igen bonyolult írásrendszerű és nyelvtanú Keleti nyelv. Hazánkaban még is egyre többen és többen szeretnék elsajátítani, köztük én is.  Netről tanulni könnyű, de ha valamit nem értesz nem kérdezheted meg a már leírt szövegtől hogy mi van? Ezerszer kívántam már hogy bárcsak lenne egy tanár aki segít nekem akkor hátha jobban érteném. Erre van lehetőség Budapesten is, rengeteg Japánszak létezik, és ezen kívül még japán nyelvtanárokkal is tele van a net és az ország. De! Nagyon drágák, az iskolába meg igen nehéz bekerülni, akár melyikről is van szó.  A legtöbb ember azt ajánlja ha megakarsz tanulni egy nyelvet, menny ki az országukba. Ó milyen mennyei lenni kimenni Japánba *-* De itt is gond a pénz, a magabiztosság hiánya és a félelem! Nos mivel nem vagyok elég idős, és képzett japánhoz, így inkább képzem magam itthon a  szobámban a gépem és a könyvem előtt illetve felett. Mivel így magamat tanítom, nehéz neki állni, mert hát ki aza  normális ember aki neki áll tanulni valaminek??!! xD

Letöltöttem rengeteg Japán tanító programot a telefonomra és azokkal gyakorlok. Ez remek szókincs fejlesztés és nyelvtan tanulás is. Van egy Japán könyvem is ami a szavakat és az írást mutatja be ezen kívül témákra osztja a tanagyagot.  Illetve neten is van sok tanító oldal ilyen téren. Én nekem nem tetszett hogy az egyik oldal ír az egyik feléről a másikon meg ott a másik fele. Így igyekeztem létre hozni egy oldalt ami tanít. Még igazán szerkesztetés alatt áll. Ugyan is kísérletezek hogy hogyan tudom igazán átláthatóvá tenni.

http://nihongoahogyjo.blogspot.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/