Translate

2014. február 6., csütörtök

Zeneajánló, zene innen és onnan

Szerintem kezdek egy együttes listával(számomra nem ismert együttesek)...csináltam már ilyet az oldalon kint is van fent az oldalak között.
Zenék-A
Zenék B-D
Zenék E-H
Zenék J-M
Zenék M-P
Zenék Q-T
Zenék U-Y

És most készítek egy hasonlót csak talán talán össze vissza:

But by Fall

Egy Punk stílusba sorolható együttes...A srác hangja nagyon érdekes a zene vidám, feldobó jellegű. Nekem nagyon tetszik. 

 

UPLIFT SPICE - Omega Rythm 



 Kicsit a csaj hangja egy zenélő plüss rikácsolásához hasonlít xD De amúgy ezt leszámítva ez a szám energetikus, a csajszi igazán kiereszti a hangját, van benne erő. 
Tőlük még egy szám:

UPLIFTSPICE 二十三夜 

A hangja itt már elviselhetőbb számomra. A mozgásán nevettem egy jót... ez van szemét vagyok :D 
Amúgy megfogott az együttes tetszik! 

BLUE SUGAR SPIRITS - ヘヴンリー

 Vidám zenével kezdődő zene...mikor elkezd énekelni a csaj, mintha két különböző szám szólna. idegesítővé válik. Aztán belefognak a számba és egész jó lesz. Olyan kis animés. De ez a gitár szóló vagy minek nevezzem nem fér össze a számmal.  Amúgy a lánynak a hangja nagyon tetszik. 
De önmagába szerintem szörnyű szám >< xD

MiVK - STARLAND

Zeneileg japánosan és összhangban indul. Az ének..nos nagyon remélem srác az illető xD Mert ha az akkor nagyon édes a hangja. Mint egy szinkron hang. Ha csaj akkor meg izé hát van baja. Zene maga jó, csak kicsit unalmas. De nyugtató hatást gyakorol rám a hangja az énekesnek. 

SADS - TOKYO

Punkos, Rockos felhozatal. Fiú énekes. A Zene nagyon bejön. Az ének picit nem passzol oda. De amúgy tetszik az egész. :D

 

SADS - WASTED

Még egy szám tőlük. A Zene kidolgozottabb tetszik. Az ének valahogy elhajlik a zenétől még is oda illik. Érdekes zene.  De a hörgés..öcsém, az még nem megy xD Erezd ki már magad!!!!

Canon Rock performed by Japanese band guitar

 Ez a kedvenc zeném alapból. De így! *-* Nah tehát ez nem egy konkrét J-rock együttes csak összeállítás de iszonyat jók! Imádom ezt a számot. Nagyon jól nyomják :D

SUN OF A STARVE - Rage 

A gitárosok zúzzák a dob dübörög az énekes meg befog rekedni. Nagyon jó szám. Van ereje. Az ének váltás is igazán érdekes egy kis vidám tipikus japán énekbe visz át minket. Fenomenális munka :D 

SUN OF A STARVE - Nowadays 

Zeneileg mondhatnám egy BVB japán verziója. De csak az eleje. Itt a váltások meghökkentőbbek, nagyon bejött az együttes.  


DAZZLE VISION - セカンド

az eleje miatt egyből kiraktam. Az utána lévő üvöltés és az üvöltések jók benne, de az ének mint eddig a legtöbb kitett zenében most, nem passzol :/  Az ismétlések számomra kissé idegesítőek is. 
 De a zenéhez semmi kétség nem fér isteni!

Hot Limit - High and Mighty Color

Nos köhömm. Metál együttesek közt találtam őket, de az a szám hallgathatatlan minőségben van fent :( így kerestem mást és ezt találtam. Vidám, édes! Kawaii és Kakkoi! *-* nagyon bejön!  

 Nano - Nevereverland

A hangja csodás. A zene eleje lassú majd felpörög, nagyon érdekes kis animés ez is. 


UCHUSENTAI:NOIZ - Narda

 Hide stílusban játszódó zene, nekem nagyon bejön. Kellemes és energetikus. Ezen kívül vidám és nagyon szórakoztató zene is.  Igazán japán stílusú.  


Seo Taiji - Ultramania

Seo Taiji egy Koreai énekes. Nem tudom hogy kell kiejteni a nevét koreaiul xD úgy hogy "Szeó taidzsinek" hívom xD jó kis japánosan. Na mindegy a srác k-poppos xD de van ilyen száma is.  
 

Seo Taiji - Feel The Soul 

Ő is Szeó taidzsi :D Ezt a számát hallottam először.  És ledöbbentett hogy Koreai a fiú. Az meg még jobban hogy 40 felett van xD  


És ezzel befejeztem most a Taiji áradatot xD De meg akartam mutatni hogy milyen mikor popposabb. 


MEJIBRAY - Emily

Összehangolt, érzelmes gyönyörű szám *-*

SuG- Missing

Imádom a SuG régi stílusát és azt is ami felé tart. Nagyon jó szám. Iszonyatos érzelmi áradattal.
 

SuG- Lollipop Kingdom 

Be vallom el vándoroltam kicst más zenék felé, és a sugot hanyagoltam az utóbbi évekbe úgy hogy erről az albumról van amit életemben még nem hallottam xD
Hát nekem az ő zenéjük adja meg azt ami Japán :D 

Alice Nine - SHINING 

Az a9 sem volt az az együttes ami úgy örökké nagyot égetett a szívembe...nem a legmegfogóbb együttes, ez a számukra se mondhatnám hogy túl izgalmas. Mondjuk ezt leszámítva van oylan a9-től amit nagyon szeretek:

 

Alice Nine - RAINBOWS 

A lüktetése, Shou hangja és a klipp is nagyon megfogó...imádom!! 
  

B.A.P - 1004(Angel)

Új megjelenő klipp... érzelmes, szerelmes, erős, felejthetetlen. Egy szóval B- A. P. a videó beszél...

  

MIYAVI - 『 MIYAVI 』 

És végül egy kis Miyavi új album hogy feldobott legyen a napotok vége is ^^
 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/