Translate

2014. február 20., csütörtök

An Cafe koncert- coming soon

Most február 27.-én jönnek Budapestre!! O_O (OoO/
Ééés én ott leszek! Nagyon várom már annyi mindent meg kell addig csinálnom T_T
Terveztem egy pólót Hachi segedelmével és hát igazán jó terv, csak még meg kell csinálni úgy igazán. Na meg Pestre apuékkal megyünk, kocsival, és a zenét is én szervezem össze az útra T_T úgyhogy sok dolgom van, nem beszélve a smink, a körmök és a hajam megtervezéséről :S Ezen kívül olyan mintha nem ismerném a számaikat és attól félek hogy nem tudom azokat. pedig szinte folyton
 azt hallgatom xD ^^" T_T 

Ki jön még koncira? ^^"
 Annyira örülnék neki ha a blogom úgy igazán ismert lenne és engem is tisztelnének érte az emberek T_T Nagyon szeretném. Olyan jó érzés lenne. Mindent elkövetek hogy megvalósulhasson az álmom T_T

Természetesen a koncertről hozok infókat, videókat, képeket és mindet ami még jó /*-*\


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/