Translate

2014. február 6., csütörtök

Szülinap

Tegnap volt a születés napom. 17 éves lettem és belegondoltam...hú basszameg, mindjárt felnövök. Maga az érzés hogy 17 vagyok tök jó. És talán most van az velem először hogy nem várom hogy legyek már a kövi életévemben. A 17 még a szabad gyerek kora, és nem az elkötelezettség, szabályok és full felnőtt élet érzés. A 18-at úgy tudom elképzelni hogy rám szakad az ég- ami az életet és a felelősséget jelképezi. Tehát az utolsó évem tiniként... hú (_ _)


Kaptam sok szép mindent. Gyümölcs tortát, meg macska füleket meeeg, karkötőket, kesztyűt, billentyűzetet *-* konci jegyeket, wowos könyvet *-,*

A billentyűztet külön játékra kitalált billentyű nagyon brutál egy szerkezet, nehéz vele írni, mert nagy ls hát ugye pár betű rejtve is van a nyilak miatt xD de amúgy nagyon király szerintem hamar megszokom. Hisz már oda nézés nélkül is könnyen gépelek. Persze ez nem nagy tehetség, de na...büszke vagyok magamra xD 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/