Translate

2013. augusztus 28., szerda

Szomorú közlemény

A tavaly feloszlott Guruguru Eigakan front embere meghal a betegségébe. Az utóbbi napokban rosszabbra fordult a helyette, majd egy ájulás következtében meghalt. A halálát nem rég jelentették be, de már augusztus 12-én bekövetkezett.

A halál sosem könnyű téma, sem beszélni róla...sem írni, és főképpen nem átélni egy szerettünk halálát. Hiába mondja az ember hogy nem ismerte, és csak egy zenész volt tőlünk messze lévő országban. Hiszen még úgy is- hogy nem hallgattam őket, nem is tudtam hogy ki volt Amano Tombimaru-san- megérintett. Hiszen ha egy rajongó szeméből nézem, ez az ember rengeteg értéket adott neki, és rajta kívül még több ezer embernek is. Már csak ha arra gondolunk hogy a hangja és a gitárjának a szava, most már nem úgy fog szállni az égben mint régen. Akármikor meghallgathatjuk, akár milyen hang erővel, az már nem fogja úgy melegíteni szívünket. A gitárját bárki pengetheti, akkor se lesz az a játok olyan édaes és szenvedélyes mint akkor volt.
Természetesen távolról beszélek én erről most, ugyan is mint írtam én nem ismertem őt, se emberileg, se zeneileg. De azt tudom hogy vannak számomra olyan emberek a Jrock világba akik emberileg érnek nekem a legtöbbet, és nagyon fájna elvesztenem őket. Volt rá példa Jasmine You-nál és Hide-kunnál. Nem könnyű!!

Tovább kell élni, és várni hogy jobb legyen, arra gondolni hogy milyen volt és hogy mennyire szereted, és egyszer még találkozhatsz is vele...(már amilyen a hited) 

Minden esetre: Nyugodj békében Amano Tonbimaru.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/