Translate

2015. április 12., vasárnap

Mit kezdek magammal? /Pasizás és videózás/

Felszabadult jó pár órám, és a gondolataimat új dolgok telítették meg. Most hogy szingli vagyok, és rá jöttem hogy 3 és fél éve nem voltam az O_O Úgy érzem megmaradtam a 14 éves szinten és azt a 4 évet nem éltem. xD Fogalmam sincs mit csinálnak a 14, 15, 16, 17 évesek, és akkor most tudjam hogy mit tegyek 18 évesen?! Eddig az életemet úgy alakítottam hogy húú de jó lesz! Csak a tanulásra, a karierre gondoltam és a jövőmet építgettem édes rózsaszín mázban. Se a pasizás, se a szerelmes érzésekre nem kellett figyelmem, mert tök alap volt, hogy van aki szeret és hogy én is szeretek. De most 3 és fél év után egy furcsa új érzés jött vissza amit nem tudok hova tenni. Mikor a K-pop idolokra nézek, vagy csak egy aranyos srácra az utcán. Nem az ugrik be hogy jaj de hiányzik a szerelmem. Hanem hogy Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllll!
Minap Hachival lementünk egy közeli kis városi parkba és hát húúú tsssszzzz...csak sugároztak a pasik...nem ám. xD Nem volt túl jó a felhozatal xD
Na de mindegy is. Elgondolkodtam, hogy mennyi lehetőségem is van pasi téren.
Hiszen animéket nézek, K-poppot és J-rockot hallgatok. A magasságom nem éri el a 160-at a súlyom viszont közelít felé. (jó nem, de nem vagyok vékony T^T sőőőt, bár alig eszem valamit, főleg most, péntek óta ha nem fogytam 2 kilót akkor egyet sem. xD) Őrült vagyok és gamer csaj. Melyik srác akarna ilyet, mint én?!

Jézus, rémes bele gondolni. A tengerimalacaim és a macskáim fogják megenni a holtestemről a húsom, ha meghalok egyedül -.- mert ha ilyen férjem lesz, akinek pont én kellek, az otte fönnn...akkor az nem fogja észre venni mert éppen egy kúrva hosszú LoL meccsen vesz részt.
Na jól van, nem izélok. Konkrétan meg van a fejemben hogy milyen pasit akarok, és akit tényleg akarok...de félek hogy soha nem fogja észre venni. Na ez is egy olyan, amin nem kellett addig rágódnom amíg volt valakim. Mert ő tudta hogy szeretem, ha máshonnan nem akkor az ölelésekből a nézésemből és a puszikból. Leírnám hogy kire, milyenre gondolok de ez nem társ kereső. És ha olvassa akkor, félek hogy megtudja xD

Tök logikus, félek hogy nem veszi észre hogy nekem tetszik, de rettegek attól is hogy megfogja tudni xD Édes Istenem, mit tettél velem? És te mikor jössz majd rá hogy milyen szenvedést csináltál kettőnknek, te marha. -.-

Amióta egyedül vagyok, nem csak a pasikon jár az eszem. Mert nem hagyom. :D
Videózásba is bele kezdtünk Hachival. Miután felvettük nehezen, a telefonom kijelentette hogy ő aztán nem vesz többet fel, mert megtelt a memóriája. Mondom oké. Kinyomom, nézem...hát persze hogy nem mentette el a kibebaszott videót -.- Úgyhogy vettük újra. Végre megcsináltuk, éééés a végén, rájött a Hachi hogy a köszönést elbaszta. De akkor már más ruhába, mert másnap néztük meg az elejét, és más fényviszonyokkal néztük, tehát nem vehettük fel újra. -.- Szóval most valami mást kell kitalálnunk. Pedig olyan jó lett :( Elég nagy vágyam hogy Youtuber lehessek, az őrültségem és az ötleteim meg vannak hozzá, csak az a lustaság, és persze a félelem. Olyan jó lenne úgy járni mint Attila. A nevére kattintva megnézhetitek a csatornáját. Elkezdte Júniusban a videózást és most Áprilisban már van 33 ezer feliratkozója. De ez csoda lenne. Hatalmas csoda. Na meg van pár Kaposvári Youtuber is akikkel össze tudnánk működni. Név szerint: Maris, Slash Dash és Slothy.
Na de Marison kívül mindegyikőjüktől félek xD
A videózáson kívül még a blog van itt nekem, de hát látjátok hogy milyen keveset vagyok így is. De nem látom értelmét, azt leszámítva, hogy legalább eddig is lefoglalom magam.

Mit teszek még? Zenét hallgatok, a tengerimalacom idomítom, hogy a temetkezési vállalkozókat majd fel tudja hívni és ne egyen meg ha meghalok. Próbálok LoLozni, de kúrva nehéz az emlékekkel emberek. De mit tehetek...majd lesz valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/