Translate

2015. április 9., csütörtök

2015.04.09.

Sziasztok! Maya vagyok, rég nem volt ilyen...tudom!! Miután a címben a dátumot átírtam vagy 3szor és rájöttem, hogy már ÁPRILIS van...elkezdtem írni ezt a jó és szép és kellemes blogot a mostani életemről!
Hol is kezdjem....A barátommal szakítottunk és nem könnyű egyedül. Konkrétan meg vagyok róla győződve, hogy egyedül fogok meghalni macskák és tengerimalacok között egy kis kunyhóban a belváros közepén Budapesten...
 És nem az első macskás nénire gondolok -.-'
Hanem rá.
<---Erre a látszólag aranyosan mosolygó nénire, akinek macska pisipárlatos arca valójában kínt fejez ki a sok nyávogó és csipogó dögtől. De hát mit csináljon ha legalább őők szeretik! ^^*Kínos kacaj*




Vissza térve....: IGEN, Budapesten, mert a faszom se fog erdő szélére vagy erdő közepébe költözni ahol vannak lepkék -.-
Nos az eset, e rééém eset pénteken történt, és azóta mint egy hóember, csak vagyok és az arcom egyre fancsalibb, ahogy süt rá a nap. Mint egy báb, akit ott hagytak a szobába állni, este ránéztek és lefektették aludni és azóta csak a TV adás és a dátumok változtak. Na de mindegy is. Ugyan is miután ma a kajának kééétszeresét vettem magamhoz, mint a péntek óta letelt napokon. (min. egy szenya meg egy kis spagi (10 szál) ) úgy éreztem van erőm! Képes vagyok megtenni! Felkelek!!!!
Megemeltem a takarót, kitettem remegő lábamat az ágyból, szénné szottyat testem kiemeltem. Remegő kézzel nyúltam az ajtó felé éééés ki mentem! Ez az! Miután pisiltem és körbenéztem a házban, hogy vajon hány nap telhetett el...vissza feküdtem.
Körülbelül 2-kor újra felkeltem, de megint csak ily kevés sikerrel, ugyan is most 4 körül ültem ide a géphez hogy: Elegem van! Most már blogolok! És itt vagyok, 5 óra van körülbelül. Előtte még unalmas faszbúk nézés és természetesen rengeteg videós nézés is volt! Bár azt végig csináltam az ágyban is. Igazi ribi vagyok, annyian voltak ma Youtubosok közül az ágyamban!
A lényeg az annyi, hogy kedvet kaptam videózáshoz is, de addig még van dolgom! Holnap van vége a szünetemnek és megyek suliba próbaérettségit írni -.- magyarból! Utánna, ha minden jól megy, mert jelenleg úgy köhögök mint egy bagós 70 éves nő -.- akkor ott alszok a Hachimnál és videózhatunk! ^^ Nagyon remélem, hogy megengedik! Na én akkor most megyek és megpróbálok nem úgy kinézni mint most. :S
Legyetek szuperek! Mint mindig! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/