Translate

2014. december 22., hétfő

Karácsonyi témahét, egybesűrítve /Díszek karácsonyra/

Akkor először is a menetrend:
A Témahét témái:
17.-Karácsony fa a szobába
18.-Díszek készítése
19.-Karácsonyi Cosplayezés 
20.-Karácsony Ázsiában
21.-Vajsör
22.-Karácsonyra hangolódás, anime, manga, zene. 
23.-Torta sütés

Okok amiért nem jött össze:
1. A Karácsonyfámat feltettük tavaly a padlásra, és többszörös kérlelés után se lett lehozva, még mindig xD Talán majd holnap.
2. Díszekre csak az utóbbi napokra jutott időm, de arról csináltam képeket a továbbiakban többek közt ezt is láthatjátok majd.
3. A cosplayezésre és az ázsiai karira most nem kerül sor, erre nincs időm jelenleg. Miért? Körülbelül 4 pólón dolgozom most és holnapra ebből 2-őt be kell fejeznem. T_T
4. A vajsört nem tudtam kipróbálni, de receptet hozok és talán emgpróbálom majd ezt is mint a tortasütést is. Ugyan is, a héten erőm, se időm már nem volt rá, holnapi napra meg kivagyok TILTVA a konyhából -.- , mert anyu főz és süt xD
5. Ami meg az animét, mangát és a zenét illeti, semmi anyagom nincs hozzá. Zene is ami megy a blogon folyton. Az elég, nem?

Akkor lássuk a DÍSZEK:
Sógyurmából készítettem idén díszeket, ajándékokat. A recept:
 20 dkg liszt
30 dkg só
1 1/4 dl víz
1/2 evõkanál olaj 

Nem nehéz elkészíteni, ugye? ^^"
Nem kell sütni, meg semmi, csak ki kell szárítani a már elkészített, meggyúrt formát. 
Én karácsonyfadíszeket, és gyertyatartót csináltam. 
A karácsonyfadíszek egyszerűen szaggatóval készültek. Persze karácsonyi témában.

Miután kiszaggattam őket, és megszáradtak, neki álltam a festésüknek. De természetesen mindenki saját kedve szerint festi, avagy hagyja simán a díszt.


Gyertyatartók 1.
Kivágtam egy viszonylag nagy alapot és arra helyeztem egy gyertyát, amit belenyomtam hogy belemélyedjen. Majd kivettem a gyertyát és hagytam megszáradni. Majd száraz állapotában kifestettem, egy kivételével...
 Ő lenne a kivétel. Ugyanis az ő esetében szívecskés díszítőket raktam rá, és egy színtelen lakkal végig mentem rajta hogy megszáradjon és ne essen le.

  
Gyertyatartó 2.
Ez egy mikulásvirágos gyertyatartó. Az alap ugyan úgy készült mint a fentieknél, és a festés is ugyan úgy zajlott le. De a virágról hoztam egy folyamatot: Mik kellenek hozzá a kezeden kívül?
6 db nagyobb golyó, 4 db kisebb golyó és 3db még kisebbgolyó
A 6 db golyóból csinálunk egy ilyet, egy szirmot.
Először kilapítjuk,
 majd a végét összenyomjuk
 megismételve a másik végén is.
 Ezzel kész az első réteg.
 A második rétegen a 4db golyót is szintén lapítjuk és csúcsosra formázzuk. A végén a 3 db kis golyót szépen, egészben bele helyezzük a közepére.
 Ezt rátesszük az alapra és meg is volnánk.
 Az alapot több féle képen is el lehet készíteni.


























Remélem tetszettek a díszek! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/