Translate

2014. december 5., péntek

Heti összefoglaló, a késések és sürgetések és a listák alján állok! T^T

Tehát a mostani hét egy gyors és fájdalmas, sírással és aggodalommal teli hét volt számomra. Tudatosult bennem hogy 4 hónap múlva érettségi és egy hét múlva szalagavató. Bőgésnek eredtem hogy hogyan jutottam el idáig, és mikor. Mostanában élőhalottnak érzem magam. Ugyan is tudom és tisztában vagyok a cselekménnyel, de a lelkem nincs ott, csak a testem. Éreztetek már így? Rá jöttem hogy semmire nincs időm! Körmöt, sminket és hajat is kell találnom a szalagavatóra. Semmi pénzem nincs, megint csak... -.-" Póló rendeléssel meg igen szűkösen vagyok, mivel nincs olyan textilfesték ami kellene. xD *sírós röhögés és kétségbeesés* A holnapom nem fog másból állni mint takarításból és tanulásból. T_T Remélem este meg eltudok menni jégkorongmeccsre a barátommal. Nem igazán történt több a kiakadásokon és a késve, de sikeresen behozott elmaradásokon kívül más....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/