Translate

2014. november 18., kedd

Kaposvári Egytem, unalom és a fénypont: MARIIIIIS *angyalihang*

A mai napon a KE PK nyílt napjára látogattunk el Hachikoval együtt. Az egyik kedvenc youtubosom is ide jár. Meg persze Meiji is rajong érte. Lényeg ami lényeg, én készültem egy pólóval erre a nemes napra:
(Ez miért van elforgatva b+?! -.-")


Nagy reménnyel mentem el, hogy megtalálom majd őt. Busszal mentünk, és hát szörnyű volt xD Azt röhögtük hogy hogyan rázkódik az előttünk lévő szék, ami üres volt. Odaértünk. Beültünk egy előadásra miután aláírogattunk valami regisztrációt vagy mit...
Ezt a gondolatot terelgetve magam előtt beültünk az előadásra. Hát mondanom se kell, merő unalom volt és henyerészek a padon az LM.C-s táskára dőlve. És ez a szitu játszódott le bennem:




 Nos ezzel telt el az egész előadás, fel.... ugyan is mi kislisszoltunk wc-re xD És onnantól kezdve kint maradtunk zabálni :)  Ja Hachiii köszi a képet *-*

Körülbelül az összes szőke csajt megnéztem vagy 5 percen át, hogy nem-e a Maris az. De egyik se volt az :( Nagy elkeseredettségemben még a Maris kereső videót sem tudtam befejezni T_T Pedig tök állat lett. Na mendegy....ugyan is találkoztam vele amikor mentünk ki az egyik kolesz felé és elé ugrottam hogy: úúúúúristen!! Te Maris vagy ugye?! *-*
És akkor kaptam egy aláírást tőle és a fellegekben jártam.
A gond az volt hogy eltűnt mire kiértem a koleszból...de viszont Facebookon ezt írta:
"Figyeleeem!
Ma volt itt az egyetemen a nyílt nap és jött egy leányzó muffinos/marisos pólóban!! Remélem olvassa ezt a posztot, mert ezt neki üzenem: Sajnálom, hogy nem tudtunk sokat beszélni, a végén meg el is vesztettelek, de remélem tetszett az egyetem, a tesódat pedig puszilom képet is szerettem volna csinálni, de sajnos nem volt rá lehetőségünk ha tudsz, küldj légyszi a pólóról képet, mert nagyon tetszett!! :)) <33"

 https://www.facebook.com/pages/Maresska/553376184693206?fref=ts
Lájkot neki mert nagyon jó!!! 
Tehát írtam neki, és azt írta vissza hogy feldobtam a napját és én ettől nagyon boldog lettem *-* Olyan jó ilyen kedves emberekkel találkozni ♥ Bővebben mesélek majd egy...igeeen, videóban! Elkezdjük a videoblogot, aztán meglátjuk mi lesz belőle xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/