Translate

2014. május 25., vasárnap

Hali, videó és pár infó

Váá, vasárnap van és nem tanultam még -.-" alig várom a nyarat és a kötetlenségeket végre T^T
A hétvégém perfekt volt. Pénteken sok fagyit zabáltunk, és fagyi túltengésem lett.
Majd életem szerelmével voltam *-* ezt nem részletezném xD

Nos találtam pár videót, amiket kommentelve belinkelek :D

Kreatív, csodás munka. Én is benne vagyok a kövi évben lévő érettségire készülős rajzolásba >< kiválasztottam egy remek témát...és remélem hogy ezzel belopom magamat a rajztanárom szívébe is xD

Tulajdon képen kapcsolódik a témához a videó. De azért linkeltem be mert a csaj jó hajat csinál, és kúrva meleg is van xD Arról nem is beszélve hogy a csaj nagyon lökött (jó értelemben) és egy résznél a Bigbeng számát énekeli ^-^"


Bento, nyami! A bento egy Japánféle ebéd ételkészítmény xD ezt összevonva egy új fogalmat kapunk ► Japánféleételkészítmény . *Tadaaaaaa* Jó sok ötletet ad szerintem a csaj. Remélem ha majd anyuka leszek, akkor a gyereknek majd tudok én is ilyeneket készíteni, és hogy meg is eszi *-*

Kuma Story! Saját videó, nem rég találtam meg újra, de szerintem tök jó lett. Kéne még ilyet csinálni. Nem? :D

Na jó van, most így utolsóként megemlíteném hogy tervben van egy jó kis J-rock és sima rock, metál, -minden ami zúzós zene- ajánló. Külön Hachinak, mert azt mondta hogy kijött belőle :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/